Serviciile contabile sunt efectuate de experti in domeniu , calificati ( au atestat recunoscut de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei ) si cu vaste cunostinte ( de peste 10 ani ) in administrarea imobilelor sau condominiilor.
Folosim programe informatice specializate ( ex. Bloc Manager ), pentru organizarea si conducerea contabilitatii in partida simpla, conform legii 196 / 2018 .
Servicii oferite:
- intocmirea listelor lunare de plata conform legilor in vigoare.
- intocmirea si completarea tuturor registrelor necesare:
- registru jurnal
- registru inventar
- registru de casa
- registru fond de rulment
- registru fond de reparatii
- registru fond de penalizari
- registru fonduri speciale ( daca sunt prevazute in statutul asociatiei)
- intocmirea si completarea tuturor formularelor specifice activitatii de contabilitate prevăzute prin ordin al ministrului economiei şi finanţelor şi alte reglementări legale în vigoare.
- fisa furnizor
- fisa proprietar
- mod calcul penalizari
- fisa anuala ( sau periodica ) a oricaror fondurilor
- fisa indecsi apometre / repartitoare caldura
- …..etc
- intocmirea situatiei elementelor de activ si pasiv semestriala ( pentru depunerea la primarii ) sau lunara ( la cererea asociatiei ).
- intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale ( lunare / semestriale / anuale ) necesare la Administraţia financiară de care aparţine Asociaţia de Proprietari .
- calcularea, incasarea si explicarea penalizarilor cotelor de intretinere conform reglementărilor legale în vigoare şi sistemului aprobat de Adunarea Generală.
- intocmirea si tiparirea statelor de plata .
- intocmirea foilor de varsamant sau ordinelor de plata necesare la plata contributiilor salariale ale asociatiei.
- prezentarea, la solicitarea Comitetului Executiv a rapoartelor sau documentelor necesare unor verificări financiar-contabile
- intocmirea şi prezentarea anuală ( la cerere ), în Adunarea Generală a Asociaţiei de Proprietari, a raportului privind administrarea contabila a condominiului pentru anul precedent.